BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ikhwan ceria's access search.

Thursday, November 11, 2010

cinta akan pudar mengikut masa??

Manusia ini tidak pernah akan terasa sunyi apabila diri mereka itu sentiasa mendapat hiburan ataupun dapat seorang teman untuk berbicara dengan mereka.

Ada sesetengah wanita yang tidak boleh hidup tanpa cinta. Bagi mereka, cinta umpama makanan harian seperti nasi. Bukan saja wanita, ada juga lelaki yang begini. Ada pula yang sangat bosan berkasih dengan orang yang sama sementelah jika mereka sudah menjumpai lelaki yang jauh lebih baik daripada anda.

Jadi sebagai lelaki, kalau sudah selalu sangat pasangan anda melahirkan rasa bosan kepada anda, sedar-sedarlah diri kerana mereka sebenarnya bosan dengan sikap anda yang mungkin tidak berubah. Meletakkan perumpamaan, anda berkahwin selama 15 tahun tetapi selama 15 tahun itu jugalah anda tidak perihatin atau mengucapkan ‘selamat hari lahir sayang’ bila tiba harijadinya, adakah rasa cinta itu akan wujud? Kalau sekali dua mungkin mereka akan menerimanya, tetapi jika anda masih begitu juga, ketahuilah, ia sangat membosankan.


Kalau wanita terasa dirinya diabaikan, pasti sukar untuk anda memenangi hatinya semula. Hati wanita, sekali pun dilihat lembut tetapi apabila sudah keras, baling ke dinding pun tidak dapat memecahkannya lagi.

.ape la mlm2 ni pn mgrut aku. haaha


2 comments:

A. Asyraf (asd_slade) said...

Betulkah cinta akan luput setelah sekian lama berkembang mekar,,,hihihi saje tanye mg

Nina Mads said...

btul ke cinta akn pudar??
tkut je..